El llibre de les mosques - Emili Teixidor

Dícese de los políglotas o practicantes de lenguas varias.

Moderador: Larús

Responder
Avatar de Usuario
Ginebra
Foroadicto
Mensajes: 3856
Registrado: 29 Mar 2005 19:48
Ubicación: por aquí y por allá...

El llibre de les mosques - Emili Teixidor

Mensaje por Ginebra »

Imagen

Títol: El Llibre de les Mosques
Autor: Emili Teixidor
Editorial: Proa
Col·lecció: A tot vent
Pàgines: 288
ISBN: 978-84-8437-746-7
Preu: 19,45€

El Llibre de les Mosques és el nom d'un llibre secret que desencadena la doble acció de la novel•la. D'una banda, els primers passos sentimentals i professionals d'una mestra jove que n'esdevé la dipositària circumstancial i, de l'altra, les reflexions que l'obra inspira als qui en un altre temps van ser jutges de les greus transgressions que s'hi documenten. Emili Teixidor construeix una esplèndida novel•la, que recrea la tensió dels quaranta anys que van de la Guerra Civil fins als inicis de la transició.
reflecteix molt bé la societat de la Catalunya interior durant la dictadura, però no m'acaba de convèncer la historia de la mestra; al principi m'ha semblat una mica pesat, tot i que de la mitad al final s'ha espavilat una mica
Los científicos dicen que estamos hechos de átomos, pero a mí un pajarito me contó que estamos hechos de historias. Eduardo Galeano


Recuento 2024
Eidan_7891
Mensajes: 10
Registrado: 05 Dic 2019 19:11

Re: El llibre de les mosques - Emili Teixidor

Mensaje por Eidan_7891 »

Jo m'estic llegint aquest llibre amb una amiga i a mi de moment si m'està agradant. L'únic que trobo una mica lios el fet que primer citi personatges sense fer una introducció prèvia. Tinc la sensació constant que m'he perdut algun detall del llibre i que per això no sé qui és qui quan el citen. La protagonista a mi tampoc m'acaba de convèncer gaire. Però poder m'emporto alguna sorpresa qui sap.
1
Responder