Literatura en Català

Dícese de los políglotas o practicantes de lenguas varias.

Moderador: Larús

Avatar de Usuario
kassiopea
Vivo aquí
Mensajes: 12469
Registrado: 07 Dic 2008 19:18
Ubicación: Aovillada en la Luna...

Re: Literatura en Català

Mensaje por kassiopea »

És interessant i la lectura molt fluïda, a mi m'ha agradat molt i per això he pensat que estaria bé comentar-ho per aquí. Però he vist a Amazon que és bastant car en format electrònic, podries mirar si el tenen a la biblioteca :P
De tus decisiones dependerá tu destino.


Instagram creativo: Los colores de Yolanda
Avatar de Usuario
SUTE
Vivo aquí
Mensajes: 9455
Registrado: 30 Abr 2008 11:18
Ubicación: Can Fanga

Re: Literatura en Català

Mensaje por SUTE »

kassiopea escribió:És interessant i la lectura molt fluïda, a mi m'ha agradat molt i per això he pensat que estaria bé comentar-ho per aquí. Però he vist a Amazon que és bastant car en format electrònic, podries mirar si el tenen a la biblioteca :P
Deu ni do lo caret que es, ho he vist, i a comparte no hi es.

Buff no se, m'he acostumat tant a llegir en ebook que ara em costa canviar4

Ja veure que faig perque des de fa uns anys, be des de que tinc ebook i estic al foro, no llegeixo en català practicament res i ultimament m' he adonat que fins i tot em costa, s'em fa feixuc i això que abans , quan els comprava en paper, si els trobava en català, sempre els comprava en català
1
Avatar de Usuario
Dayra
Lector voraz
Mensajes: 243
Registrado: 24 Jun 2012 19:41
Ubicación: Bosque de Sherwood

Re: Literatura en Català

Mensaje por Dayra »

Jo des de que estic a Catalunya no he llegit cap llibre sencer en català , però a vegades llegeixo algun article o notícia, que tampoc està de més. A mes a mes , tampoc tinc problemes amb aquest idioma perquè vaig estudiar tot el baxillerat i un cicle formatiu en català. Llavors , cap problema però la veritat que actualment no l'utilitzo molt ... Nomes algunes paraules que es queden fixades en la memòria...

Enviado desde mi HUAWEI RIO-L01 mediante Tapatalk
1
Responder