Galego

Dícese de los políglotas o practicantes de lenguas varias.

Moderador: Larús

Eldest
Mensajes: 1
Registrado: 12 Jul 2006 12:37

Galego

Mensaje por Eldest »

Quen daquí leu Eldest? :D
Avatar de Usuario
Berenice
No tengo vida social
Mensajes: 1838
Registrado: 20 Mar 2006 00:01
Ubicación: en un libro

Mensaje por Berenice »

¡Qué sorpresa, un fío en galego! :P Eun non lin Eldest, pero apetecíame falar na miña lingua.

O que sí lin foi Eragon pero non me gustou demasiado, así que coido que non vou ler as demáis partes. Supoño que a tí sí que che gustou xa que o puxeches coma nick.

Saudiños :wink:
1
Avatar de Usuario
kesito
Vivo aquí
Mensajes: 6287
Registrado: 05 Jun 2006 21:56
Contactar:

Mensaje por kesito »

yo, la verdad, no sé hablar mucho galego, la verdad, pero lo entiendo perfectamente, ya que toda mi familia es de galicia... :lol: seguid falando que así practico y se me queda, para tener una base para cuando vaya de vacaciones a ourense :wink:
1
Avatar de Usuario
Berenice
No tengo vida social
Mensajes: 1838
Registrado: 20 Mar 2006 00:01
Ubicación: en un libro

Mensaje por Berenice »

Hola kesiño :wink:

Xa se sabe; a mellor maneira de aprender unha lingua e practicando, e o galego é moi faciliño. De aquí a que vaias de vacacións, xa vas falar galego mellor ca eles. :risa:

Saudiños :wink:
1
Avatar de Usuario
kesito
Vivo aquí
Mensajes: 6287
Registrado: 05 Jun 2006 21:56
Contactar:

Mensaje por kesito »

jeje, perdón, se me olvidó responderte. no intento decirlo en galego por miedo a las barbaridades que pueda decir :wink: pues ya falta poquiño (esto seguro que lo digo bien :lol: ) para irme, o día nove :D

tengo 1 duda, por allí se ve la sexta?? es que como hubo polémica porque no llegaba a toda españa, y me gustaría saber si en ourense y a coruña se puede ver... :wink:
1
Avatar de Usuario
Berenice
No tengo vida social
Mensajes: 1838
Registrado: 20 Mar 2006 00:01
Ubicación: en un libro

Mensaje por Berenice »

Pois en Ourense e na Coruña no che podo dicir, pero aquí en Ponetevedra sí que a miramos.

¿Canto tempo levas vindo de vacacións a Galicia? Porque xa controlas algunhas cousiñas :D . E non te preocupes das barbaridades, que eu corríxoche. :wink:

Un bico :wink:
1
Avatar de Usuario
kesito
Vivo aquí
Mensajes: 6287
Registrado: 05 Jun 2006 21:56
Contactar:

Mensaje por kesito »

eu vou cada verán. alá vive a miña familia. xa teño moitisimas ganas de ir cara alá. moitas gracias(non estou seguro se é "gracias") por responderme :D

ay!!que duro!no sabes cuanto he tardado en escribirlo!!he sudado y todo :lol: ya he hecho mis primeras frases completas eon gallego, estoy todo orgulloso 8)
Última edición por kesito el 03 Ago 2006 12:31, editado 1 vez en total.
1
Avatar de Usuario
Berenice
No tengo vida social
Mensajes: 1838
Registrado: 20 Mar 2006 00:01
Ubicación: en un libro

Mensaje por Berenice »

¿¡Que non sabes galego!? :shock: ¡¡Si me descuido xa o falas mellor ca mín!! E non tes que darme as gracias (segundo a nova normativa do galego, agora tense que dicir "grazas", pero a maioría da xente segue a dicir "gracias" porque é como o dixo toda a vida), é un pracer practicar contigo. :wink:

Cando chegues xunto da familia, valos deixar coa boca aberta 8)
Saúdos :wink:
1
Avatar de Usuario
Nelly
GANADOR del I Concurso de relatos
Mensajes: 12444
Registrado: 01 Mar 2006 16:17
Ubicación: Donde la música me lleve...
Contactar:

Mensaje por Nelly »

:) que bien lo escribís, yo lo entiendo porque mi familia materna lo habla pero..., de escribir ni papa
Avatar de Usuario
Berenice
No tengo vida social
Mensajes: 1838
Registrado: 20 Mar 2006 00:01
Ubicación: en un libro

Mensaje por Berenice »

Cómo no vas saber... Veña, pon algo, que non se diga :wink:
1
Avatar de Usuario
kesito
Vivo aquí
Mensajes: 6287
Registrado: 05 Jun 2006 21:56
Contactar:

Mensaje por kesito »

veña nelly!! que non se diga!!queremos lerche en galego!! :vb_manifa:



o mesmo dixe eu, e mira agora (aunque costame moito, teño que pensarlo primeiro) :wink:


por favor, berenice, corríxeme!! :D :wink:
1
Avatar de Usuario
Berenice
No tengo vida social
Mensajes: 1838
Registrado: 20 Mar 2006 00:01
Ubicación: en un libro

Mensaje por Berenice »

kesito escribió:o mesmo dixe eu, e mira agora (aunque costame moito, teño que pensarlo primeiro)

dixen . Aínda que me custa .

Tí enganáchesme kesiño, xa sabías falar galego e dixechesme que non, mentireiro :wink:
A base de practicares chegará un momento que xa non teñas que pensalo tanto; e palabras en castelán non te preocupes que sempre se mete algunha. A mín tamén me pasa, e depende das zonas hay máis ou menos castelanismos na lingua falada.

Nelly, non deixes a kesiño só: anímate a por algo, cóntanos ¿qué tal o pasaches no teu cumple onte? :D

Bicos :wink:
1
Avatar de Usuario
kesito
Vivo aquí
Mensajes: 6287
Registrado: 05 Jun 2006 21:56
Contactar:

Mensaje por kesito »

jeje, grazas pola correción!!

eu pensaba que "ainda" era "todavía"... :wink:

eu non falo galego!!(non moito :D )eu escoito a miña familia falar,e aprendo.o que eles falan non é o galego actual. os meus primos(é "primos"?) nunca falan o galego, non o entendo, eles poden, pero non queren :? non saben a sorte que teñen!! :D


nelly, non deixesme soliño :559:
1
Avatar de Usuario
Talia
No puedo vivir sin este foro
Mensajes: 902
Registrado: 24 May 2006 18:06
Ubicación: Entre las letras de algun libro

Mensaje por Talia »

Kesito, ke raro k se me hace verte escribir en gallego :shock: pero Berenice, no veas el acento gallego ke tiene kuando habla (en castellano!)con su abuela, aunque el diga ke no :wink: ala, os dejo, ke yo de gallego no papa :lol:
1
Avatar de Usuario
kesito
Vivo aquí
Mensajes: 6287
Registrado: 05 Jun 2006 21:56
Contactar:

Mensaje por kesito »

non é verdad!!!ti es unha mentireira!!!MENTIREIRA!!eso é o que es!! berenice, non lle fagas caso!!eu non teño acento galego...m...non moito :lol: :lol:
1
Responder