Club de lectura en Català

Dícese de los políglotas o practicantes de lenguas varias.

Moderador: Larús

Avatar de Usuario
Ada
Foroadicto
Mensajes: 3575
Registrado: 21 Nov 2011 13:34

Re: Club de lectura en Català

Mensaje por Ada »

Pulp , Aixo no val jajaja . Nens posen fetxa Per. A Maig ?

:hola: Rat !!!!
1
Avatar de Usuario
SUTE
Vivo aquí
Mensajes: 9455
Registrado: 30 Abr 2008 11:18
Ubicación: Can Fanga

Re: Club de lectura en Català

Mensaje por SUTE »

Eso.. aixo no s' hi val. Trampa

Per a mi qua digueu

Enviado desde mi GT-I9506
1
Avatar de Usuario
Ada
Foroadicto
Mensajes: 3575
Registrado: 21 Nov 2011 13:34

Re: Club de lectura en Català

Mensaje por Ada »

Propose per al 20 de Maig ¿ Val ?
1
Avatar de Usuario
SUTE
Vivo aquí
Mensajes: 9455
Registrado: 30 Abr 2008 11:18
Ubicación: Can Fanga

Re: Club de lectura en Català

Mensaje por SUTE »

Ada escribió:Propose per al 20 de Maig ¿ Val ?
Per a mi perfecte, cap problema
1
Avatar de Usuario
Pulp
Vivo aquí
Mensajes: 9858
Registrado: 12 Jun 2013 12:12

Re: Club de lectura en Català

Mensaje por Pulp »

Estic llegint, tot just he començat, L'altra. Genial, genial, genial, com m'agrada l'estil d'aquesta autora!!!
Avatar de Usuario
Ada
Foroadicto
Mensajes: 3575
Registrado: 21 Nov 2011 13:34

Re: Club de lectura en Català

Mensaje por Ada »

Pulp , aqueste mc que van fer en maig va ser una m.jajaha , sols tu vaig llegir :cunao:


Quin llibre es aquest ?
1
Avatar de Usuario
Pulp
Vivo aquí
Mensajes: 9858
Registrado: 12 Jun 2013 12:12

Re: Club de lectura en Català

Mensaje por Pulp »

És que no som gent seriosa. A banda que a mi no m'agraden gaire els mc. Vaja, si sóc jo sola al mc sí.

Doncs és de la Marta Rojals. El segon. Estic flipant perquè escriu senzill, ràpid, directe. Potser sóc massa exigent amb la prossa, jo, em passa com amb la poesia: o és bona bona bona o em sembla insufriblement mediocre.

Què tal, guapa?
Avatar de Usuario
Ada
Foroadicto
Mensajes: 3575
Registrado: 21 Nov 2011 13:34

Re: Club de lectura en Català

Mensaje por Ada »

Estic be , Qui es queixa pert diuen en el meu poblé :cunao:


Pues estic mirant i no sembla mala lectura .
1
Avatar de Usuario
Pulp
Vivo aquí
Mensajes: 9858
Registrado: 12 Jun 2013 12:12

Re: Club de lectura en Català

Mensaje por Pulp »

T'asseguro que no. Està curiosa, i molt i molt actual. Massa real i tot. Hi hagut un moment de sexe boníssim. Te'l penjo?
Avatar de Usuario
Ada
Foroadicto
Mensajes: 3575
Registrado: 21 Nov 2011 13:34

Re: Club de lectura en Català

Mensaje por Ada »

Penjal !
1
Avatar de Usuario
Ratpenat
Murciélago
Mensajes: 5920
Registrado: 24 Sep 2012 14:11

Re: Club de lectura en Català

Mensaje por Ratpenat »

Jo fa segles que no llig en valencià :noooo:

I ho note a l'expressió, castellanitze molt últimament :batman:
Avatar de Usuario
SUTE
Vivo aquí
Mensajes: 9455
Registrado: 30 Abr 2008 11:18
Ubicación: Can Fanga

Re: Club de lectura en Català

Mensaje por SUTE »

A mi em passa el mateix ratpenat
1
Avatar de Usuario
Pulp
Vivo aquí
Mensajes: 9858
Registrado: 12 Jun 2013 12:12

Re: Club de lectura en Català

Mensaje por Pulp »

Vinga, penjo.

Us situo: és un fragment (pàgina 35) de la novel·la L'altra. La parella protagonista, l'Anna i en Nel, fa molts anys que hi conviuen, voregen els 40 i no tenen fills. Ell acaba de ser acomiadat per un ERO i està a casa mirant d'escriure la novel·la de la seva vida. L'Anna explica com és el sexe aquestes darreres setmanes (mesos, anys?) amb una anècdota.
(...) Des que ha deixat de treballar al diari, ella sempre es troba el menjar fet. A més a més, el Nel és de vida: primer plat copiós, segon contundent i postres. Després de les postres, però, un contratemps que coneix de les vacances: el cos ociós del company ha incrementat la demanda. La més insistent, a l'hora de la migidada: Vaaaa, Nona, només un pim-pam. Serà un pim-pam per a tu, no et fot. Doncs un piiim-paaam-piiim... Que tinc mal de panxa, va. I una mamadeta?, vaaa, una mamadeta petiteta, que ahir va guanyar el Barça.
Ell és més bo insistint que no pas ella excusant-se - tinc feina, tinc mal de panxa, m'hauria de tornar a dutxar-, i per no sentir-lo en una setmana, dues amb sort, es fa una cua, s'agenolla al matalàs i compta mentalment fins a cent vint-i-cinc, cent cinquanta, dos-cents a tot estirar, en sèries de vuit, o de cinc si cal. De tant en tant ha d'enretirar-se, doblegada per una arcada. En el Nel tot és gros. De vegades és un fil al fons del paladar. En el Nel tot és pèl. Finalment, escup a la pica, es renta les dents amb dues-centes raspallades, glopeja Listerine de mentol i torna al despatx amb el comptador a zero.
Buf, com m'ha sonat tot plegat. I no ho dic pas per mi, eh? Ho dic per una cosina germana d'una amiga de la meva veïna, naturalment.
Avatar de Usuario
Ada
Foroadicto
Mensajes: 3575
Registrado: 21 Nov 2011 13:34

Re: Club de lectura en Català

Mensaje por Ada »

Pulp escribió:Vinga, penjo.

Us situo: és un fragment (pàgina 35) de la novel·la L'altra. La parella protagonista, l'Anna i en Nel, fa molts anys que hi conviuen, voregen els 40 i no tenen fills. Ell acaba de ser acomiadat per un ERO i està a casa mirant d'escriure la novel·la de la seva vida. L'Anna explica com és el sexe aquestes darreres setmanes (mesos, anys?) amb una anècdota.
(...) Des que ha deixat de treballar al diari, ella sempre es troba el menjar fet. A més a més, el Nel és de vida: primer plat copiós, segon contundent i postres. Després de les postres, però, un contratemps que coneix de les vacances: el cos ociós del company ha incrementat la demanda. La més insistent, a l'hora de la migidada: Vaaaa, Nona, només un pim-pam. Serà un pim-pam per a tu, no et fot. Doncs un piiim-paaam-piiim... Que tinc mal de panxa, va. I una mamadeta?, vaaa, una mamadeta petiteta, que ahir va guanyar el Barça.
Ell és més bo insistint que no pas ella excusant-se - tinc feina, tinc mal de panxa, m'hauria de tornar a dutxar-, i per no sentir-lo en una setmana, dues amb sort, es fa una cua, s'agenolla al matalàs i compta mentalment fins a cent vint-i-cinc, cent cinquanta, dos-cents a tot estirar, en sèries de vuit, o de cinc si cal. De tant en tant ha d'enretirar-se, doblegada per una arcada. En el Nel tot és gros. De vegades és un fil al fons del paladar. En el Nel tot és pèl. Finalment, escup a la pica, es renta les dents amb dues-centes raspallades, glopeja Listerine de mentol i torna al despatx amb el comptador a zero.
Buf, com m'ha sonat tot plegat. I no ho dic pas per mi, eh? Ho dic per una cosina germana d'una amiga de la meva veïna, naturalment.

Guauuuuu !!! Vuic llegir aqueste llibre .
1
Avatar de Usuario
Pulp
Vivo aquí
Mensajes: 9858
Registrado: 12 Jun 2013 12:12

Re: Club de lectura en Català

Mensaje por Pulp »

El cert és que hi hagut moments que m'he sentit molt identificada. Buf. Escriu molt bé, sí. Ara llegiré la primera que va escriure.

I sí, te'l recomano.
Responder