Parlem en català?

Dícese de los políglotas o practicantes de lenguas varias.

Moderador: Larús

Avatar de Usuario
lucia
Cruela de vil
Mensajes: 84510
Registrado: 26 Dic 2003 18:50

Re: Parlem en català?

Mensaje por lucia »

Y así, además, me dáis trabajo :lol:
Nuestra editorial: www.osapolar.es

Si cedes una libertad por egoísmo, acabarás perdiéndolas todas.

Imagen Mis diseños
Avatar de Usuario
krismareny
Me estoy empezando a viciar
Mensajes: 323
Registrado: 16 Jun 2008 22:17
Ubicación: De cañas en el Sweetbriar Rose

Re: Parlem en català?

Mensaje por krismareny »

sora91 escribió:Per cert, que si algú vol obrir un fil nou per parlar de coses concretes o fins i tot de llibres! ( :lol: ) no hi ha cap problema. Que aquest subforo està bastant buit i no cal parlar de tot en un únic fil. :wink:
Doncs no estaria mal poder algun llibre en català
1
Avatar de Usuario
sora91
I am a Browncoat
Mensajes: 14378
Registrado: 12 Mar 2007 18:05

Re: Parlem en català?

Mensaje por sora91 »

Doncs no et tallis que ja tenim algun com el del Tirant lo Blanc. :wink:
1
Avatar de Usuario
Mireia
No puedo vivir sin este foro
Mensajes: 544
Registrado: 02 Dic 2006 00:16
Ubicación: ...y se hizo la luz

Re: Parlem en català?

Mensaje por Mireia »

Us heu assabentat del que ha passat amb la edició catalana de La caída de los gigantes de Ken Follett?? Que fort!! S'han deixat els dos capituls finals i han tingut que retirar tots els llibres de les llibreries...ara han de refer tota la edició. I diuen que la tindran llesta en 10 dies!!!!
1
Avatar de Usuario
Pant
Vivo aquí
Mensajes: 8576
Registrado: 22 Ago 2008 19:19
Ubicación: La Luna

Re: Parlem en català?

Mensaje por Pant »

Mireia escribió:Us heu assabentat del que ha passat amb la edició catalana de La caída de los gigantes de Ken Follett?? Que fort!! S'han deixat els dos capituls finals i han tingut que retirar tots els llibres de les llibreries...ara han de refer tota la edició. I diuen que la tindran llesta en 10 dies!!!!
si! és molt fort! imaginat que estàs llegint i et trobes que el llibre acaba així de cop! he llegit que sortirà el dia 11 d'octubre.
1
Avatar de Usuario
sora91
I am a Browncoat
Mensajes: 14378
Registrado: 12 Mar 2007 18:05

Re: Parlem en català?

Mensaje por sora91 »

Pant escribió:
Mireia escribió:Us heu assabentat del que ha passat amb la edició catalana de La caída de los gigantes de Ken Follett?? Que fort!! S'han deixat els dos capituls finals i han tingut que retirar tots els llibres de les llibreries...ara han de refer tota la edició. I diuen que la tindran llesta en 10 dies!!!!
si! és molt fort! imaginat que estàs llegint i et trobes que el llibre acaba així de cop! he llegit que sortirà el dia 11 d'octubre.
No em feu parlar :icon_no_tenteras: . És el mateix que va passar a principis de setembre amb L'ocell de la revolta (Els Jocs de la fam III) de Suzanne Collins. En aquell cas encara va ser pitjor perquè no es va descobrir a temps i molts (jo entre ells) vam comprar el llibre i no ens vam assebentar fins que el vam acabar i vam entrar a la xarxa per tal de comentar-lo.
És indignant! Pocs llibres que es tradueixen al català i que haguem de suportar aquestes coses!
Jo ahir a la tarda vaig anar a comprar el llibre d'en Ken Follet per la meva mare. S'ha llegit Els Pilar de la Terra i la seva continuació i li han agradat molt, així que vaig pensar que aquest també podia ser del seu gust. No el vaig veure i vaig pensar que potser l'edició catalana sortiria més tard, però no s'em va ocórrer preguntar. Després ho vaig veure al telenotícies. Bé, esperarem deu dies més, però això no pot ser. No ens podem permetre aquesta manera barroera de fer les coses. Ningú va revisar el producte? Quants diners s'hauran perdut? Quantes obres que no es traduïran mai al català s'haguessin pogut editar amb aquests diners?
A mi em fa vergonya.
1
Avatar de Usuario
Felicity
Comité de bienvenida
Mensajes: 50578
Registrado: 28 Jul 2006 11:52
Ubicación: My soul is in Eire. Me, in Eivissa
Contactar:

Re: Parlem en català?

Mensaje por Felicity »

I si fem un club de llectura en català :P

Així jo també el vaig practicant

Qué us sembla?
Recuento 2024
Nos pasamos años sin vivir en absoluto, y de pronto toda nuestra vida se concentra en un solo instante (Oscar Wilde)
Avatar de Usuario
sora91
I am a Browncoat
Mensajes: 14378
Registrado: 12 Mar 2007 18:05

Re: Parlem en català?

Mensaje por sora91 »

Obres escrites originariament en català? No estaria pas malament! :D
1
Avatar de Usuario
Felicity
Comité de bienvenida
Mensajes: 50578
Registrado: 28 Jul 2006 11:52
Ubicación: My soul is in Eire. Me, in Eivissa
Contactar:

Re: Parlem en català?

Mensaje por Felicity »

Doncs si :D

Podriem obrir un fil i proposant si us sembla be :D
Recuento 2024
Nos pasamos años sin vivir en absoluto, y de pronto toda nuestra vida se concentra en un solo instante (Oscar Wilde)
Avatar de Usuario
sora91
I am a Browncoat
Mensajes: 14378
Registrado: 12 Mar 2007 18:05

Re: Parlem en català?

Mensaje por sora91 »

Felicity escribió:Doncs si :D

Podriem obrir un fil i proposant si us sembla be :D
Tu mateixa, doncs.
1
Avatar de Usuario
Shigella
Bacteria
Mensajes: 5442
Registrado: 09 Jul 2008 13:18

Re: Parlem en català?

Mensaje por Shigella »

Ya me he mudado definitivamente a Barcelona, he pedido hacer las últimas 3 asignaturas que me quedan de la carrera y las prácticas. El problema es que según mi novio, al menos en la UAB podían elegir clase en castellano o en catalán pero en la UB los grupos que he visto de una de las asignaturas están todos en catalán (los de las otras ni han salido), y yo lo entiendo perfectamente, pero tanto como para coger apuntes en una clase no sé... además las palabrás "técnicas" que no se usan mucho en la calle lo mismo ni me suenan :(

Encima estoy aquí solita, no conozco a nadie excepto a mi novio y no sé qué tal me va a ir este año... ni siquiera están resueltos mis papeleos. Estoy muy agobiada :(

Perdón por el rollo en castellano, pero aunque lo entiendo muy bien no soy capaz de soltar todo este rollo en catalán.

Si hacéis club de lectura en catalán, si leéis algo infantil-juvenil o algo muy breve lo mismo me animo yo también :roll:
1, 2... 1, 2... probando...
Avatar de Usuario
kassiopea
Vivo aquí
Mensajes: 12484
Registrado: 07 Dic 2008 19:18
Ubicación: Aovillada en la Luna...

Re: Parlem en català?

Mensaje por kassiopea »

Mireia escribió:Us heu assabentat del que ha passat amb la edició catalana de La caída de los gigantes de Ken Follett?? Que fort!! S'han deixat els dos capituls finals i han tingut que retirar tots els llibres de les llibreries...ara han de refer tota la edició. I diuen que la tindran llesta en 10 dies!!!!
QUE FOOOOOOORT !!!!!!!!!!! No en sabia res... I després resulta que els llibres en català són més cars... QUINA BARBARITAT DE DINERS PERDUTS PER CULPA D'AQUEST PESIM ERROR, EM SEMBLA IMPERDONABLE I VERGONYOS !!!!!!!!!!! :noooo: :noooo: :noooo: :noooo:

I segur que li caurà el pèl a qui menys culpa té... :icon_no_tenteras:
De tus decisiones dependerá tu destino.


Instagram creativo: Los colores de Yolanda
Avatar de Usuario
sora91
I am a Browncoat
Mensajes: 14378
Registrado: 12 Mar 2007 18:05

Re: Parlem en català?

Mensaje por sora91 »

Shigella escribió:Ya me he mudado definitivamente a Barcelona, he pedido hacer las últimas 3 asignaturas que me quedan de la carrera y las prácticas. El problema es que según mi novio, al menos en la UAB podían elegir clase en castellano o en catalán pero en la UB los grupos que he visto de una de las asignaturas están todos en catalán (los de las otras ni han salido), y yo lo entiendo perfectamente, pero tanto como para coger apuntes en una clase no sé... además las palabrás "técnicas" que no se usan mucho en la calle lo mismo ni me suenan :(

Encima estoy aquí solita, no conozco a nadie excepto a mi novio y no sé qué tal me va a ir este año... ni siquiera están resueltos mis papeleos. Estoy muy agobiada :(

Perdón por el rollo en castellano, pero aunque lo entiendo muy bien no soy capaz de soltar todo este rollo en catalán.

Si hacéis club de lectura en catalán, si leéis algo infantil-juvenil o algo muy breve lo mismo me animo yo también :roll:
No sé. Jo vaig estudiar a la UB i a totes les assignatures sempre havia un grup en espanyol. De totes maneres els exàmens, pràctiques i treballs sempre els pots fer en espanyol i és probable que gairebé tota la bibliografia que utilitzi el professor estigui en anglès o espanyol, pots parlar amb el professor perquè et doni per avançat la correspondència de les classes i la bibliografia perquè et sigui més fàcil seguir les explicacions.
Ha de ser dur això de canviar de lloc de residència al principi, espero que t'habituis aviat. :D
Sobre el club de lectura potser podríem mirar algun llibre de contes o relats curts tipus Sergi Pàmies pels propers mesos.
1
Avatar de Usuario
Shigella
Bacteria
Mensajes: 5442
Registrado: 09 Jul 2008 13:18

Re: Parlem en català?

Mensaje por Shigella »

La verdad es que había venido tantas veces antes que ya estoy bastante asentada, lo único que me da miedo son los estudios pero lo demás lo llevo bastante bien.

Yo me leí el año pasado "De teves a meves" de Pere Calders. Algunos cuentos me costaron un poquillo, aunque ahora sé más catalán.
1, 2... 1, 2... probando...
Avatar de Usuario
Felicity
Comité de bienvenida
Mensajes: 50578
Registrado: 28 Jul 2006 11:52
Ubicación: My soul is in Eire. Me, in Eivissa
Contactar:

Re: Parlem en català?

Mensaje por Felicity »

Demà ens veièm alguns Catalans a Barcelona

Encara hi sou a temps si voleu venir, teniu el fil i la informació al subforo de Enlaces encuentros y promociones.

:boese040:
Recuento 2024
Nos pasamos años sin vivir en absoluto, y de pronto toda nuestra vida se concentra en un solo instante (Oscar Wilde)
Responder