CL Català Febrer 2014: Si tu em dius vine... A. Espinosa.

Dícese de los políglotas o practicantes de lenguas varias.

Moderador: Larús

Avatar de Usuario
Pulp
Vivo aquí
Mensajes: 9860
Registrado: 12 Jun 2013 12:12

Re: CL Català Febrer 2014: Si tu em dius vine... A. Espinosa

Mensaje por Pulp »

(L'Albert Espinosa és un tio amb dos cullons, d'acord, dos cullons, un pulmó, mig fetge i una cama ortopèdica a causa del càncer. El sentit de l'humor i la seva espiritualitat 'pròpia' l'han fet com és ell a dia d'avui malgrat la dura malaltia que va patir. És un tio amb empenta, imaginació, ganes, il·lusió, projectes... però no escriu bé. I ja em sap greu dir-ho, però és això el que vaig poder comprovar amb El món groc, únic llibre que he llegit, i que l'Albert escriptor em perdoni, em llegiré d'ell.)
(òstia, ara m'he rellegit i m'he dit: Núria, has sentau càtedra hablando reina! em sap greu que sembli això però és per aquest motiu que no em volia llegir res més seu)
HarperBruce
Lector voraz
Mensajes: 120
Registrado: 12 Dic 2013 15:49

Re: CL Català Febrer 2014: Si tu em dius vine... A. Espinosa

Mensaje por HarperBruce »

Hi teniu que afegir que soc castellanoparlant, de pares no valencians (ni catalans, ni res d'açò), i que on visc (vivia) no hi ha quasi gent que en parle aquesta llengua, així que veureu que el meu català està molt castellanitzat, i que faré una muntonada de faltes :oops: :oops: :oops: Però posaré de la meua part per aprendre ràpid :)
1
Avatar de Usuario
Ada
Foroadicto
Mensajes: 3575
Registrado: 21 Nov 2011 13:34

Re: CL Català Febrer 2014: Si tu em dius vine... A. Espinosa

Mensaje por Ada »

No trobe el llibre , ja ho heu començat ?

Harper :victoria:
1
Avatar de Usuario
SUTE
Vivo aquí
Mensajes: 9455
Registrado: 30 Abr 2008 11:18
Ubicación: Can Fanga

Re: CL Català Febrer 2014: Si tu em dius vine... A. Espinosa

Mensaje por SUTE »

Jo si
1
Avatar de Usuario
Felicity
Comité de bienvenida
Mensajes: 50561
Registrado: 28 Jul 2006 11:52
Ubicación: My soul is in Eire. Me, in Eivissa
Contactar:

Re: CL Català Febrer 2014: Si tu em dius vine... A. Espinosa

Mensaje por Felicity »

Jo estic amb el treball al coll. Pero miraré de començar avui.

SUTE doncs sort que es curtet.

:lol:
Recuento 2024
Nos pasamos años sin vivir en absoluto, y de pronto toda nuestra vida se concentra en un solo instante (Oscar Wilde)
Avatar de Usuario
SUTE
Vivo aquí
Mensajes: 9455
Registrado: 30 Abr 2008 11:18
Ubicación: Can Fanga

Re: CL Català Febrer 2014: Si tu em dius vine... A. Espinosa

Mensaje por SUTE »

Felicity escribió:Jo estic amb el treball al coll. Pero miraré de començar avui.

SUTE doncs sort que es curtet.

:lol:
Hahaha i a mi se m'està fent llarguíiiissim, definitivament, no m'agrada gens ni mica. No es gens el meu estil, no m'agrada com està escrit, el trobo avorrit i a mes ell està com una p.... cabra, quines neures que te el paio. Val que ho va passar molt malament i que segurament això marca de per vida però "teeela", no se pas si serè capaç d'acabar-lo

De moment continuo
1
Avatar de Usuario
SUTE
Vivo aquí
Mensajes: 9455
Registrado: 30 Abr 2008 11:18
Ubicación: Can Fanga

Re: CL Català Febrer 2014: Si tu em dius vine... A. Espinosa

Mensaje por SUTE »

HarperBruce escribió:Hi teniu que afegir que soc castellanoparlant, de pares no valencians (ni catalans, ni res d'açò), i que on visc (vivia) no hi ha quasi gent que en parle aquesta llengua, així que veureu que el meu català està molt castellanitzat, i que faré una muntonada de faltes :oops: :oops: :oops: Però posaré de la meua part per aprendre ràpid :)
I ara vius a Valencia, fa molt o poc? Be portis molt o poc, tant se val, només puc que felicitar-te perqué deu ni do.
1
Avatar de Usuario
Felicity
Comité de bienvenida
Mensajes: 50561
Registrado: 28 Jul 2006 11:52
Ubicación: My soul is in Eire. Me, in Eivissa
Contactar:

Re: CL Català Febrer 2014: Si tu em dius vine... A. Espinosa

Mensaje por Felicity »

Ja ho he començat i a mi m'està agradant bastant la veritat ja vaig per el capítol 8 :)
Recuento 2024
Nos pasamos años sin vivir en absoluto, y de pronto toda nuestra vida se concentra en un solo instante (Oscar Wilde)
HarperBruce
Lector voraz
Mensajes: 120
Registrado: 12 Dic 2013 15:49

Re: CL Català Febrer 2014: Si tu em dius vine... A. Espinosa

Mensaje por HarperBruce »

SUTE escribió:
HarperBruce escribió:Hi teniu que afegir que soc castellanoparlant, de pares no valencians (ni catalans, ni res d'açò), i que on visc (vivia) no hi ha quasi gent que en parle aquesta llengua, així que veureu que el meu català està molt castellanitzat, i que faré una muntonada de faltes :oops: :oops: :oops: Però posaré de la meua part per aprendre ràpid :)
I ara vius a Valencia, fa molt o poc? Be portis molt o poc, tant se val, només puc que felicitar-te perqué deu ni do.
Des de setembre; però, encara que sí escolte més gent parlant català (tampoc massa), seguisc sense lleguir-ho gens.

Ahir vaig fer una ullada ràpida a la llibreria que acostumo anar en València i no vaig trobar el llibre, i això que juraria haver-ho vist fa dos setmanes...
1
Avatar de Usuario
SUTE
Vivo aquí
Mensajes: 9455
Registrado: 30 Abr 2008 11:18
Ubicación: Can Fanga

Re: CL Català Febrer 2014: Si tu em dius vine... A. Espinosa

Mensaje por SUTE »

HarperBruce escribió:
SUTE escribió:
HarperBruce escribió:Hi teniu que afegir que soc castellanoparlant, de pares no valencians (ni catalans, ni res d'açò), i que on visc (vivia) no hi ha quasi gent que en parle aquesta llengua, així que veureu que el meu català està molt castellanitzat, i que faré una muntonada de faltes :oops: :oops: :oops: Però posaré de la meua part per aprendre ràpid :)
I ara vius a Valencia, fa molt o poc? Be portis molt o poc, tant se val, només puc que felicitar-te perqué deu ni do.
Des de setembre; però, encara que sí escolte més gent parlant català (tampoc massa), seguisc sense lleguir-ho gens.

Ahir vaig fer una ullada ràpida a la llibreria que acostumo anar en València i no vaig trobar el llibre, i això que juraria haver-ho vist fa dos setmanes...
Només des de SETEMBRE :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: al.lucino, això son 5 mesos i ja amb aquest nivell, juas i aqui hi ha gent que porta 40 anys i ni tant sols diu una paraula (escriure-ho ja ni pensar-ho)

FELICITATS I GRACIES PER FER L'ESFORÇ
1
Avatar de Usuario
Felicity
Comité de bienvenida
Mensajes: 50561
Registrado: 28 Jul 2006 11:52
Ubicación: My soul is in Eire. Me, in Eivissa
Contactar:

Re: CL Català Febrer 2014: Si tu em dius vine... A. Espinosa

Mensaje por Felicity »

A mi m'està encantant la veritat :08: segura que l'acabare aviat
Lo de la historia del senyor Martín i la de la primera vengada que va a anar a Capri i la passio per els fars.
M'impacta que el protagonista sigui un Nan. Me n'he adornat una mica tard la veritat. Perque creía que tan sols eran el pares.

Segueixo que. Me l'acabare aviat. Però m encanta :D
Recuento 2024
Nos pasamos años sin vivir en absoluto, y de pronto toda nuestra vida se concentra en un solo instante (Oscar Wilde)
Avatar de Usuario
SUTE
Vivo aquí
Mensajes: 9455
Registrado: 30 Abr 2008 11:18
Ubicación: Can Fanga

Re: CL Català Febrer 2014: Si tu em dius vine... A. Espinosa

Mensaje por SUTE »

Doncs quina sort que tens felicity, a mi gens ni mica, així que continuo pero la vaig intercalent amb un altre.

Vaig pel capitol 18.
Sorpresa, resulta que ell finalment no es nan :shock: :shock:
1
Avatar de Usuario
Ada
Foroadicto
Mensajes: 3575
Registrado: 21 Nov 2011 13:34

Re: CL Català Febrer 2014: Si tu em dius vine... A. Espinosa

Mensaje por Ada »

Ho sento no vaig a participar solament trobo el llibre en castellà . I en paper no m'ho vaig a comprar , ho vaig tenir a les meves mans moltes vegades i mai em va quidrar l'atenció
1
Avatar de Usuario
velajada
No tengo vida social
Mensajes: 1845
Registrado: 01 Ago 2011 13:00

Re: CL Català Febrer 2014: Si tu em dius vine... A. Espinosa

Mensaje por velajada »

Jo aquest llibre me'l vaig llegir ara deu fer més o menys un any, però a veure si pel proper CL m'apunto. Cada quan es fa??. :D

Aquest llibre em va cridar l'atenció perquè n'havia sentit a parlar molt, a banda que l'Espinosa es un escriptor que té molta anomenada i jo no n'havia llegit res. La veritat es que quan el vaig acabar, recordo pensar que m'havia agradat més del que m'esperava, però es que no n'esperava massa ja que les crítiques eren força dolentes... :lol: :lol:

En canvi, el record que m'ha quedat passat el temps, es el d'un llibre que no em va acabar de convèncer. No sé ben bé el perquè, però es que tampoc tinc gaire present la trama de la novel·la :oops: . El que si recordo perfectament es que em fèia molta ràbia que al final de cada capítol es fes servir allò de
"això ja us ho explicaré més endavant..."
Felicity escribió:M'impacta que el protagonista sigui un Nan. Me n'he adornat una mica tard la veritat. Perque creía que tan sols eran el pares.
Felicity, em sembla recordar que això no queda del tot clar fins que la novel·la està un xic avançada. Com a mínim, a mí també em va agafar de sorpresa :cunao: .

Sabeu que se'm fa molt més extrany del que em pensava això d'escriure en català al foro? (es diu foro? El diec no ho recull... :559: )
Ada escribió:Ho sento no vaig a participar solament trobo el llibre en castellà . I en paper no m'ho vaig a comprar , ho vaig tenir a les meves mans moltes vegades i mai em va quidrar l'atenció
Ada, t'he enviat un missatge :maildd: .
1
Avatar de Usuario
Pulp
Vivo aquí
Mensajes: 9860
Registrado: 12 Jun 2013 12:12

Re: CL Català Febrer 2014: Si tu em dius vine... A. Espinosa

Mensaje por Pulp »

Es diu fòrum. Però li podem dir com ens passi pel nas! :roll:
Responder