Gràcies per la propina - Ferran Torrent

Dícese de los políglotas o practicantes de lenguas varias.

Moderador: Larús

Responder
Avatar de Usuario
klatubaradaniktó
Vivo aquí
Mensajes: 5022
Registrado: 24 Oct 2012 12:44

Gràcies per la propina - Ferran Torrent

Mensaje por klatubaradaniktó »

Doncs, ets aquí una novel·la força entretinguda, com ho son totes les d'en Torrent

9788496863125.jpg

Diu la publicitat...

"No hi ha dubte que en Gràcies per la propina, i sense perdre els trets que l'han caracteritzat i fet popular arreu, Ferran Torrent s'endinsa pels viaranys d'un territori més personal i intimista, bo i oferint-nos una història plena d'humor, tendresa i seducció".

La he començada avui. Ja us diré...

klatubaradaniktó
No tiene los permisos requeridos para ver los archivos adjuntos a este mensaje.
Última edición por klatubaradaniktó el 26 Jul 2023 09:05, editado 1 vez en total.
Avatar de Usuario
SUTE
Vivo aquí
Mensajes: 9455
Registrado: 30 Abr 2008 11:18
Ubicación: Can Fanga

Re: Gràcies per la propina - Ferran Torrent

Mensaje por SUTE »

klatubaradaniktó escribió:Doncs, ets aquí una novel·la força entretinguda, com ho son totes les d'en Torrent

Imagen

Diu la publicitat...

"No hi ha dubte que en Gràcies per la propina, i sense perdre els trets que l'han caracteritzat i fet popular arreu, Ferran Torrent s'endinsa pels viaranys d'un territori més personal i intimista, bo i oferint-nos una història plena d'humor, tendresa i seducció".

La he començada avui. Ja us diré...

klatubaradaniktó
Fa anys que la vaig llegir i recordo que em va agradar
1
Avatar de Usuario
klatubaradaniktó
Vivo aquí
Mensajes: 5022
Registrado: 24 Oct 2012 12:44

Re: Gràcies per la propina - Ferran Torrent

Mensaje por klatubaradaniktó »

El protagonista de la novel·la és un tal Ferran Torres - ¿"alter ego" del propi autor? -, el qual, acompanyat del seu germà, passa de la infantesa a la adolescència en el sí d'una familia força peculiar: dos oncles solters que fan de pare i mare en mig del paisatge urbà dels voltants de la ciutat de València...

Una obra molt dinàmica i popular que, al meu parer, acaba massa abruptament amb un final no gaire treballat...

klatubaradaniktó
Responder