Cap al País de Mai Més!!

Dícese de los políglotas o practicantes de lenguas varias.

Moderador: Larús

lasogra
No tengo vida social
Mensajes: 2277
Registrado: 20 Feb 2014 15:01

Re: Cap al País de Mai Més!!

Mensaje por lasogra »

adeu a la republica :dragon: .....bona diada de reis :alegria:
:ola: :ola: :ola:

Per que, ja heu fet la carta als Reis, oi? :D
1
Avatar de Usuario
elultimo
Vivo aquí
Mensajes: 45103
Registrado: 17 Oct 2010 01:37
Ubicación: Alicante

Re: Cap al País de Mai Més!!

Mensaje por elultimo »

Feliç diada :hola:
Avatar de Usuario
Pulp
Vivo aquí
Mensajes: 9858
Registrado: 12 Jun 2013 12:12

Re: Cap al País de Mai Més!!

Mensaje por Pulp »

L'any passat no hi vaig anar, a la Diada. Estava pujant el Teide. Coses meves.

Aquest any tampoc no hi he anat, tenia mobles per moure. I estava cansada. He tornat aquesta matinada de vacances i demà torno a marxar.

Però sí, em fot continuar amb el 'La tenim a tocar...', 'Ben aviat serà nostra...', 'Continuem somrient i llançant clavells...', 'Fem una nova performance mentres ens posem una samarreta nova de color... de color...'...

En tinc prou. Estic fins al capdamunt. Fins als ovaris.

Si volem una p*** República (d'esquerres o us la foteu al cul) hem d'anar somrient i sense embrutar el carrer cantant els Segadors i fins l'any que ve???

Joder.

Per cert, absurd el que diuen alguns polítics sobre que la Diada s'ha monopolitzat en mans dels independentistes! A veure, mai, mai, mai de la vida la penya anava a la manifa de la tarda, sabeu per què? Perquè hi anavem quatre gats indepes. La penya, burgesa, of course, anava a posar flors al RC al matí i a fer una volta per la ciutat (al Parlament, com a molt, que aqeust dia obre portes), i després canalons i pollastre, cava i migdiada, i demà serà un altre dia. No hi anaven pas a la manifestació de la tarda (on any rera any es cremava la bandera espanyola de Canaletes). Aleshores, de quina Diada monopolitzada parlen els polítics espanyols, els unionistes o els ctalans que mai no han anat a cap mani de la Diada?
Avatar de Usuario
SUTE
Vivo aquí
Mensajes: 9455
Registrado: 30 Abr 2008 11:18
Ubicación: Can Fanga

Re: Cap al País de Mai Més!!

Mensaje por SUTE »

Pulp escribió: 11 Sep 2019 18:38 L'any passat no hi vaig anar, a la Diada. Estava pujant el Teide. Coses meves.

Aquest any tampoc no hi he anat, tenia mobles per moure. I estava cansada. He tornat aquesta matinada de vacances i demà torno a marxar.

Però sí, em fot continuar amb el 'La tenim a tocar...', 'Ben aviat serà nostra...', 'Continuem somrient i llançant clavells...', 'Fem una nova performance mentres ens posem una samarreta nova de color... de color...'...

En tinc prou. Estic fins al capdamunt. Fins als ovaris.

Si volem una p*** República (d'esquerres o us la foteu al cul) hem d'anar somrient i sense embrutar el carrer cantant els Segadors i fins l'any que ve???

Joder.

Per cert, absurd el que diuen alguns polítics sobre que la Diada s'ha monopolitzat en mans dels independentistes! A veure, mai, mai, mai de la vida la penya anava a la manifa de la tarda, sabeu per què? Perquè hi anavem quatre gats indepes. La penya, burgesa, of course, anava a posar flors al RC al matí i a fer una volta per la ciutat (al Parlament, com a molt, que aqeust dia obre portes), i després canalons i pollastre, cava i migdiada, i demà serà un altre dia. No hi anaven pas a la manifestació de la tarda (on any rera any es cremava la bandera espanyola de Canaletes). Aleshores, de quina Diada monopolitzada parlen els polítics espanyols, els unionistes o els ctalans que mai no han anat a cap mani de la Diada?
Tampoc se que es pensen que es la Diada?, de tota la vida la diada es una reivindicacio de la derrota de Catalunya a la Espanya Borbónica
1
Avatar de Usuario
Ratpenat
Murciélago
Mensajes: 5920
Registrado: 24 Sep 2012 14:11

Re: Cap al País de Mai Més!!

Mensaje por Ratpenat »

Qué es menja el dia de Catalunya? Perque es farà quelcom festiu o es faria abans almenys, no?
Avatar de Usuario
Ratpenat
Murciélago
Mensajes: 5920
Registrado: 24 Sep 2012 14:11

Re: Cap al País de Mai Més!!

Mensaje por Ratpenat »

A tot això que hui estic de mal humor. La pluja m'ha fastidiat prou. Estic desitjant tornar a València i no puc :icon_no_tenteras:
Avatar de Usuario
lucia
Cruela de vil
Mensajes: 84414
Registrado: 26 Dic 2003 18:50

Re: Cap al País de Mai Més!!

Mensaje por lucia »

SUTE escribió: 12 Sep 2019 07:28Tampoc se que es pensen que es la Diada?, de tota la vida la diada es una reivindicacio de la derrota de Catalunya a la Espanya Borbónica
En realidad no es la reivindicación de la derrota de Cataluña sino del candidato a rey de España que apoyaban los catalanes. Ya sabes, Austrias contra Borbones.
Nuestra editorial: www.osapolar.es

Si cedes una libertad por egoísmo, acabarás perdiéndolas todas.

Imagen Mis diseños
Avatar de Usuario
maribel70
No tengo vida social
Mensajes: 1720
Registrado: 01 Jun 2017 18:43
Ubicación: Catalunya

Re: Cap al País de Mai Més!!

Mensaje por maribel70 »

Es commemora la rendició de Barcelona després de 14 mesos de setge, a mans dels Borbons. Es van abolir les institucions catalanes i va entrar en vigor Los Decretos de Nueva Planta.
1
Avatar de Usuario
Pulp
Vivo aquí
Mensajes: 9858
Registrado: 12 Jun 2013 12:12

Re: Cap al País de Mai Més!!

Mensaje por Pulp »

Ens trobem a un atzucac!
Avatar de Usuario
elultimo
Vivo aquí
Mensajes: 45103
Registrado: 17 Oct 2010 01:37
Ubicación: Alicante

Re: Cap al País de Mai Més!!

Mensaje por elultimo »

maribel70 escribió:Es commemora la rendició de Barcelona després de 14 mesos de setge, a mans dels Borbons. Es van abolir les institucions catalanes i va entrar en vigor Los Decretos de Nueva Planta.
Casi como ahora...
Avatar de Usuario
lucia
Cruela de vil
Mensajes: 84414
Registrado: 26 Dic 2003 18:50

Re: Cap al País de Mai Més!!

Mensaje por lucia »

maribel70 escribió: 12 Sep 2019 19:51 Es commemora la rendició de Barcelona després de 14 mesos de setge, a mans dels Borbons. Es van abolir les institucions catalanes i va entrar en vigor Los Decretos de Nueva Planta.
Y el motivo de ello fue el que te dije, el apoyo al candidato al trono español de los Austria.
Nuestra editorial: www.osapolar.es

Si cedes una libertad por egoísmo, acabarás perdiéndolas todas.

Imagen Mis diseños
Avatar de Usuario
elultimo
Vivo aquí
Mensajes: 45103
Registrado: 17 Oct 2010 01:37
Ubicación: Alicante

Re: Cap al País de Mai Més!!

Mensaje por elultimo »

Austrias...
Borbones...
Avatar de Usuario
Pulp
Vivo aquí
Mensajes: 9858
Registrado: 12 Jun 2013 12:12

Re: Cap al País de Mai Més!!

Mensaje por Pulp »

Vau veure fa uns anys un vídeo amb un nen que responia: Una puta melda!!???
Avatar de Usuario
RedSedna
No tengo vida social
Mensajes: 1505
Registrado: 19 Jun 2008 20:54
Ubicación: Mirando al mar

Re: Cap al País de Mai Més!!

Mensaje por RedSedna »

Si! Soc fan total

Enlace
Tu libertad para mover los brazos termina donde empieza mi nariz
Avatar de Usuario
SUTE
Vivo aquí
Mensajes: 9455
Registrado: 30 Abr 2008 11:18
Ubicación: Can Fanga

Re: Cap al País de Mai Més!!

Mensaje por SUTE »

Ostres doncs no.l 'havia vist
1
Responder