Galego

Dícese de los políglotas o practicantes de lenguas varias.

Moderador: Larús

Avatar de Usuario
kithara
Lector
Mensajes: 84
Registrado: 27 Nov 2004 05:18
Ubicación: Donde el libro me lleve
Contactar:

Re: Galego

Mensaje por kithara »

Eu tamén apuntéi a web e máis o libro...


Alguien leu "o violinista de Mala Strana"¿? Regalaronme o libro onte ... teño que deixarovos, vou ler!!!

;)
1
Avatar de Usuario
Goethe
No tengo vida social
Mensajes: 1235
Registrado: 26 Feb 2007 15:21
Ubicación: Galicia

Re: Galego

Mensaje por Goethe »

kithara escribió: Alguien leu "o violinista de Mala Strana"¿? Regalaronme o libro onte ...
Xa nos comentarás qué tal!! :D
Tiberian

Re: Galego

Mensaje por Tiberian »

Yo tengo unos abuelos gallegos, que sólo tienen el acento y la verdad.... os entiendo a la perfección

Saudiños

xDDDDDDDDD
Avatar de Usuario
Goethe
No tengo vida social
Mensajes: 1235
Registrado: 26 Feb 2007 15:21
Ubicación: Galicia

Re: Galego

Mensaje por Goethe »

O galego é moi sinxelo de entender para unha persoa castelán falante. Alén das estruturas sintácticas practicamente iguais e a morfoloxía, moito do vocabulario propio ficou no esquecemento durante os séculos escursos e está sendo agora cando se comeza a recuperar en termos coma Deus ou pobo, polo que moito é vocabulario aínda é semellante ao espanhol.

Pero o galego pertence a rama lusófona, a ver se se van introducindo termos e ortografía máis lusa que hispánica, aínda que con esta RAG tan desastrosa..

Un saúdo!
Avatar de Usuario
Goethe
No tengo vida social
Mensajes: 1235
Registrado: 26 Feb 2007 15:21
Ubicación: Galicia

Re: Galego

Mensaje por Goethe »

¿ tedes Blogue en galego ?

Eu o fixen fai uns 15 días... :D

Trato temas literarios e de actualidade que afectan á nosa nación :wink:

Déixovos o enlace por si vos queredes pasar :wink:

http://cafe-procope.blogspot.com/

Un saúdo!! :wink:
Avatar de Usuario
ceridwen
No puedo vivir sin este foro
Mensajes: 630
Registrado: 28 Oct 2007 16:02
Ubicación: Terra Meiga

Re: Galego

Mensaje por ceridwen »

Actualmente teño tres blogs: Retrincos de Ceridwen; o de Gala, a miña filla de 7 anos (Gala nos biosbardos); e logo, teño outro de acceso limitado, no que estou facendo un diario das nenas. O meu estouno facendo en castelán, porque comento nel o que vou lendo, a meirande parte libros en castelán. O mesmo pasa co de Gala, que le case todo en castelán. Pero, o blog do diario está escrito todo en galego.
Estou buscando poemas en galego para poñer nos blogs de Gala e no que fago os diarios. Teño xa algúns, pero non son moitos. Gustaríame atopar máis. ¿Alguén pode axudarme? Teño o libro de poemas de Xosé María Álvarez Blázquez, pero desexaría atopar doutros autores para nenos.
1
Avatar de Usuario
Berenice
No tengo vida social
Mensajes: 1838
Registrado: 20 Mar 2006 00:01
Ubicación: en un libro

Re: Galego

Mensaje por Berenice »

Ola a tod@s!
Ando algo desconetada últimamente e non participo moito, pero intento entrar e lervos sempre que podo. Ceridwen, podes botarlle unha ollada a "O libro dos cen poemas" da editorial Espiral Maior, é unha antoloxía de poesía infantil que está moi ben e seguro que sacas algún poema que che sirva.

Bicos!! ^^
1
Avatar de Usuario
ceridwen
No puedo vivir sin este foro
Mensajes: 630
Registrado: 28 Oct 2007 16:02
Ubicación: Terra Meiga

Re: Galego

Mensaje por ceridwen »

Por fin parece que voltamos a aparecer por aquí. Gracias Berenice, verei se atopo o libro.
De tódolos xeitos, algo xa fun atopando. A finais de febreiro Gala foi ve-la obra de teatro "Os Soños na Gaiola" e lle regalaron un libro de poemas de Manuel María. Lle dixen que marcara con lápiz os que lle gustan, que logo llos poño no seu blog, e elexiu tantos que me vou fartar a copiar.
1
Avatar de Usuario
Minerva
Son 10.000
Mensajes: 7496
Registrado: 27 Oct 2005 22:02
Ubicación: Galicia

Re: Galego

Mensaje por Minerva »

Tamén podes facer que os copie ela, e así vai aprendendo mecanografía :)
1
Avatar de Usuario
ceridwen
No puedo vivir sin este foro
Mensajes: 630
Registrado: 28 Oct 2007 16:02
Ubicación: Terra Meiga

Re: Galego

Mensaje por ceridwen »

Minerva: pois levas razón, pero últimamente Gala estivo moi ocupada. Figúrate, que está un pouco parada nas súas lecturas, polo de ter que preparar unha morea de exames. Pero, non pasa nada. Tan só leva 12 libros este ano. Hoxe déronlle vacacións de Semana Santa e na nosa localidade non hai clases ata o 21 de Abril. Pero onte xa se pasou pola biblioteca da escola para ter traballo nestas vacacións: colleu tres libros, dous temáticos e outro de contos. Ten algúns pendentes na casa e xa está aquí, ó meu carón, enfrasca nun deles. Menos mal que aínda nos queda a biblioteca municipal, porque senón, ¡pobre peto ("bolsillo")!
O venres trouxo as notas, "Chapeau!"
1
Avatar de Usuario
Minerva
Son 10.000
Mensajes: 7496
Registrado: 27 Oct 2005 22:02
Ubicación: Galicia

Re: Galego

Mensaje por Minerva »

¿qué tal foron esas notas? A verdade é que tendes unha xoia de rapaza :) Se necesetades algo para ela, non dudedes en decilo.
1
Avatar de Usuario
ceridwen
No puedo vivir sin este foro
Mensajes: 630
Registrado: 28 Oct 2007 16:02
Ubicación: Terra Meiga

Re: Galego

Mensaje por ceridwen »

Gala agora mesmo está moi ocupada cos exames da terceira avaliación. Pero xa queda pouco para que colla vacacións. Segundo teño entendido, rematan o día 22. Está contenta porque segue a ter moi boas cualificacións, e porque chega o tempo de facer o que máis lle gusta: ler, xogar, tempo de lecer, piscina, praia, monte... Onte remataron o curso de Catequesis, ou sexa, que colle vacacións en todo. Tamén iba sendo hora de descansar.
O vindeiro 10 de xuño está de cumpreanos (8). Buscaremos un bo agasallo, como merece. ¡Que maior!
E en setembro escomeza Alba na escola. Emociónome só de pensalo. ¡Que rápido crecen! Déixanme soa. Pero, nada, eu rápido busco ocupacións.
1
Avatar de Usuario
Goethe
No tengo vida social
Mensajes: 1235
Registrado: 26 Feb 2007 15:21
Ubicación: Galicia

Re: Galego

Mensaje por Goethe »

Aaaaai o paso do tempo ceridwen...

que lento parece no instante máis que rápido se se ve dende a distancia...

Este verán vou ler Xente de aquí e de acolá de Cunqueiro e continuarei con Sempre en Galiza de Castelao.... iso en principio, mais tamén gostaría de ler Follas Novas de Rosalia que é un eterno pendente...

Líchedes o de Cunqueiro?

Un saudinho! :D
Avatar de Usuario
araceli
Lector voraz
Mensajes: 200
Registrado: 31 Ago 2009 09:00
Ubicación: Barcelona

Re: Galego

Mensaje por araceli »

Os voy a hacer la misma petición que he hecho a los que hablan euskera. Soy catalana, y a traves de internet, la Generalitat imparte unos cursos básicos de catalan, totalmente grautitos ,así que me gustaria saber si en Galicia hay alguna cosa así, para poder, al menos, coger unas nociones básicas de gallego. ¡¡¡¡es que me encanta!

Ya me direis alguna cosa.
1
Avatar de Usuario
peoplespoet
Foroadicto
Mensajes: 4760
Registrado: 03 Mar 2006 13:07

Re: Galego

Mensaje por peoplespoet »

A mí no me consta, Araceli, y con la política de la nueva Xunta al respecto, supongo que será más fácil que la Xunta organice cursos online de castellano para gallegohablantes. De todos modos, a ver si me entero de algo.
Acabado: A parte fácil de Ismael Ramos
Leyendo: Alguien camina sobre tu tumba de Mariana Enríquez y Entre lusco e fusco de Pilar Pallarés
Responder