Aprendiendo euskera

Dícese de los políglotas o practicantes de lenguas varias.

Moderador: Larús

Avatar de Usuario
nosin
Vivo aquí
Mensajes: 5513
Registrado: 23 Sep 2006 17:00

Re: Aprendiendo euskera

Mensaje por nosin »

Hona hemen batzuk...
No tiene los permisos requeridos para ver los archivos adjuntos a este mensaje.
1
Avatar de Usuario
shirabonita
Vivo aquí
Mensajes: 8995
Registrado: 23 Ago 2009 20:47
Ubicación: un pueblo surfero de guipuzcoa

Re: Aprendiendo euskera

Mensaje por shirabonita »

nosin escribió:Hona hemen batzuk...
Nosin, mila ezker, baina taulak honek dauzkat.
Nor-Nork taulak baldintzez-ondorioez nahi nuen, ez orainaldian, baina berriro ezkarrik asko. :D
,
Nosin, muchísimas gracias pero estas tablas ya las tengo. Yo quería las tablas de NOR-NORK del condicional, no en presente, pero de todas formas muchas gracias.
1
Avatar de Usuario
nosin
Vivo aquí
Mensajes: 5513
Registrado: 23 Sep 2006 17:00

Re: Aprendiendo euskera

Mensaje por nosin »

Hau da nik daukadan dena. Zerbait ikusi lortzen baduzu... :roll:

Urte pilo du paperak... :? (30 urte ala hortik :lengua: )
No tiene los permisos requeridos para ver los archivos adjuntos a este mensaje.
1
Avatar de Usuario
shirabonita
Vivo aquí
Mensajes: 8995
Registrado: 23 Ago 2009 20:47
Ubicación: un pueblo surfero de guipuzcoa

Re: Aprendiendo euskera

Mensaje por shirabonita »

Mila ezker, Nosin. Dena niri ondo etortzen zait , arren bakarrik
berrikusteko dadin.

muxu bat! :60:
Muchísimas gracias, Nosin. Todo me viene bien, aunque sólo sea para repasar.
un beso! :60:
1
Avatar de Usuario
nerea
Lector voraz
Mensajes: 151
Registrado: 19 Abr 2009 18:01

Re: Aprendiendo euskera

Mensaje por nerea »

Kaixo, aspaldi ez nintzela hemendik pasatzen. Aurreko mezu batzuk begiratzen egon naiz eta ikusten dut batzuk ikasten ari zaretela.

Nik oraindela bi aste EGA-ko azterketa izan nuen eta atariko froga ez dut gainditu. :cry: Jada 4 aldiz aurkeztu naiz eta ez naiz pasatzen 2 probatik!!! Bizitza osoa daramat euskaraz hitz egiten eta ez dakitenek edota eskolan bakarrik ikasi dutenek gainditu dute!! Noizbait izan beharko du...
1
Avatar de Usuario
shirabonita
Vivo aquí
Mensajes: 8995
Registrado: 23 Ago 2009 20:47
Ubicación: un pueblo surfero de guipuzcoa

Re: Aprendiendo euskera

Mensaje por shirabonita »

nerea escribió:Kaixo, aspaldi ez nintzela hemendik pasatzen. Aurreko mezu batzuk begiratzen egon naiz eta ikusten dut batzuk ikasten ari zaretela.

Nik oraindela bi aste EGA-ko azterketa izan nuen eta atariko froga ez dut gainditu. :cry: Jada 4 aldiz aurkeztu naiz eta ez naiz pasatzen 2 probatik!!! Bizitza osoa daramat euskaraz hitz egiten eta ez dakitenek edota eskolan bakarrik ikasi dutenek gainditu dute!! Noizbait izan beharko du...
Nerea,gainditu ez duzula, asko sentitzen dut . :(
Baina ez galdu itxaropena! :) Batua oso korapilatsu da, hizkuntza artifiziala da, eta. 2009 Irailaz geroztik ikasten ari naiz eta bost urte ume bat baino gaiztoago hitz egiten dut!!
Besarkada bat :60:
1
Avatar de Usuario
nosin
Vivo aquí
Mensajes: 5513
Registrado: 23 Sep 2006 17:00

Re: Aprendiendo euskera

Mensaje por nosin »

nerea escribió: Bizitza osoa daramat euskaraz hitz egiten eta ez dakitenek edota eskolan bakarrik ikasi dutenek gainditu dute!! Noizbait izan beharko du...
Ikusten denez, gauz desberdinak dira euskeraz bizitzen eta frogak gainditzen... :shock: Ez dakit zentru batean prestatzen ari zaren froga ala zure burutik zabiltzan... :roll: Hori izan ahal da koska?

Gaztelania gainditzeko, DNI euki bakarrik da gauz beharra. Bizitza osoa eukaraz ala modelo D-an ikasten ez da nahikoa, dirudienez... :roll:
1
Avatar de Usuario
nerea
Lector voraz
Mensajes: 151
Registrado: 19 Abr 2009 18:01

Re: Aprendiendo euskera

Mensaje por nerea »

nosin escribió:
nerea escribió: Bizitza osoa daramat euskaraz hitz egiten eta ez dakitenek edota eskolan bakarrik ikasi dutenek gainditu dute!! Noizbait izan beharko du...
Ikusten denez, gauz desberdinak dira euskeraz bizitzen eta frogak gainditzen... :shock: Ez dakit zentru batean prestatzen ari zaren froga ala zure burutik zabiltzan... :roll: Hori izan ahal da koska?

Gaztelania gainditzeko, DNI euki bakarrik da gauz beharra. Bizitza osoa eukaraz ala modelo D-an ikasten ez da nahikoa, dirudienez... :roll:
Nire kabuz joan nintzen. Aurretik, azterketak eginak nituen baina "Atariko proba"-ko galderak ez daukatela zentzu askorik iruditzen zait. Irailean berriz saiatuko naiz.
1
Asgarz
Lector
Mensajes: 67
Registrado: 11 Sep 2007 19:48

Re: Aprendiendo euskera

Mensaje por Asgarz »

nerea escribió:
nosin escribió:
nerea escribió: Bizitza osoa daramat euskaraz hitz egiten eta ez dakitenek edota eskolan bakarrik ikasi dutenek gainditu dute!! Noizbait izan beharko du...
Ikusten denez, gauz desberdinak dira euskeraz bizitzen eta frogak gainditzen... :shock: Ez dakit zentru batean prestatzen ari zaren froga ala zure burutik zabiltzan... :roll: Hori izan ahal da koska?


Nire kabuz joan nintzen. Aurretik, azterketak eginak nituen baina "Atariko proba"-ko galderak ez daukatela zentzu askorik iruditzen zait. Irailean berriz saiatuko naiz.
Ni euskaldun zaharra naiz , eta damua daukat EGA sekula ez dudalako atera . Baina ikastolan zauden bitartean atera ezkero askoz errezago ateratzen duzu , bestela oso zaila da sinonimo , berridazketa eta abar ateratzea . Nahiz eta oso ondo egin euskaraz , zaila da EGA ateratzea , euskera batua delako , eta guk ez dugu hori erabiltzen .

Agur bat .
1
Eoli

Re: Aprendiendo euskera

Mensaje por Eoli »

Hola... que diferencia hay entre "eusko" y "euskal" ? gracias.
Avatar de Usuario
shirabonita
Vivo aquí
Mensajes: 8995
Registrado: 23 Ago 2009 20:47
Ubicación: un pueblo surfero de guipuzcoa

Re: Aprendiendo euskera

Mensaje por shirabonita »

Eoli escribió:Hola... que diferencia hay entre "eusko" y "euskal" ? gracias.
Hola Eoli, no controlo mucho porque sólo he estudiado lo básico del euskera batua.
Eusko se utiliza como prefijo, de forma un tanto artificial, por ejemplo EUSKO LABEL (etiqueta que indica la procedencia de un alimento elaborado de forma tradicional en el Pais Vasco)

Euskal se usa mucho más.
Euskaltzaindia, = academia de la lengua vasca
Euskaltzale=aficionado a lo vasco, el idioma, el folclore, la comida , todo.
Euskal, es un prefijo que se puede traducir directamente como "vasco" calificando al sustantivo que vaya después.

De todas formas, seguro que hay gente por aquí que te sabrá dar una explicación más correcta.
Ondo ibili!!(que te vaya bien) :wink:
1
Malko
Mensajes: 1
Registrado: 18 Jun 2010 23:32

Re: Aprendiendo euskera

Mensaje por Malko »

Kaixo, foro honetako erabiltzaile berria naiz. :D
Orain dela 3 urte ikastola utzi nuen eta bizi naizen eskualdea erdalduna denez euskaraz mintzatzeko aukera handirik ez dut, beraz hemendik egongo naiz euskara berrikusteko eta ikasten ari direnei laguntzeko.

Itzulpena/ traducción:
Hola, soy el nuevo usuario del foro.
Hace 3 años deje la ikastola y como vivo en un zona no vascoparlante no tengo mucha oportunidad para relacionarme en euskera, por ello estaré por aquí para repasar el euskera y para ayudar a los que están aprendiendo.
1
Avatar de Usuario
Wailes
Mensajes: 13
Registrado: 04 Jul 2010 15:44
Ubicación: The world that never was.

Re: Aprendiendo euskera

Mensaje por Wailes »

Kaixo!!

Zer Moduz?
1
Avatar de Usuario
jonathan stride
Vivo aquí
Mensajes: 17802
Registrado: 17 May 2010 21:15
Ubicación: Bilbao

Re: Aprendiendo euskera

Mensaje por jonathan stride »

anda, ez nekien nik zegoela euskarako foroa, abretelibro da izugarria! :D
geroarte neska-mutilak :hola:
He vuelto... Y no soy bueno. 8)
Avatar de Usuario
jonathan stride
Vivo aquí
Mensajes: 17802
Registrado: 17 May 2010 21:15
Ubicación: Bilbao

Re: Aprendiendo euskera

Mensaje por jonathan stride »

jadanik ez dago inor hemendik? :shock:
He vuelto... Y no soy bueno. 8)
Responder